הצהרת נגישות - אתר WTC
האינטרנט מהווה כיום את המאגר הגדול ביותר לחופש המידע עבור כלל המשתמשים, ומשתמשים בעלי מוגבלויות בפרט. ככזה, אנו ב-WTC שמים חשיבות רבה במתן אפשרות שווה לאנשים עם מוגבלות לשימוש במידע המוצג באתר, ולאפשר חווית גלישה טובה יותר.
אנו שואפים להבטיח כי השירותים הדיגיטליים יהיו נגישים לאנשים עם מוגבלויות, ועל כן הושקעו משאבים רבים להקל את השימוש באתר עבור אנשים עם מוגבלויות, ככל האפשר, מתוך אמונה כי לכל אדם מגיעה הזכות לחיות בשוויון, כבוד, נוחות ועצמאות.
חברת WTC עושה את מירב המאמצים ומשקיעה משאבים רבים על מנת לספק לכל לקוחותיו שירות שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם בעל מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.
אנו מעוניינים בשיפור מתמיד. באם נתקלת בקושי או יש לכם הצעת שיפור נשמח לשמוע ממכם, צרו קשר.
*שימו לב כי לא מתבצעת קבלת קהל במשרדי החברה.*
כיצד עובדת ההנגשה באתר?
באתר מוצב תפריט הנגשה בחלקו העליון של המסך. לחיצה על התפריט מאפשרת פתיחת כפתורי ההנגשה. לאחר בחירת נושא בתפריט יש להמתין לטעינת הדף.
הגלישה במצב נגישות מומלצת בדפדפן הנפוץ בקרב הגולשים גוגל כרום, בדפדפנים אחרים יתכנו בעיות תאימות עקב אי תאימות הדפדפנים עצמם לתקן.
מה בתפריט?
• מתן אפשרות לניווט ע"י מקלדת.
• עצירת אנימציות ואלמנטים נעים.
• הגדלת פונט האתר ל-4 גדלים שונים.
• שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע כהה.
• שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע בהיר.
• התאמת האתר לעיוורי צבעים.
• שינוי הפונט לקריא יותר.
• הגדלת הסמן ושינוי צבעו לשחור או לבן.
• הדגשת קישורים באתר.
הבהרה
חרף מאמצנו לאפשר גלישה באתר נגיש עבור כל דפי האתר, יתכן ויתגלו דפים באתר שטרם הונגשו, או שטרם נמצא הפתרון הטכנולוגי המתאים.
אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות האתר, ככל האפשר, וזאת מתוך אמונה ומחויבות מוסרית לאפשר שימוש באתר לכלל האוכלוסייה לרבות אנשים עם מוגבלויות.
שימוש ברכיבים ואתרי צד שלישי
כאשר נעשה שימוש ברכיבים או אתרי אינטרנט של צד שלישי באתר כגון פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, טוויטר, צ`אטים חיצוניים ואחרים שאינם בשליטתנו, ייתכן והדבר יציב אתגרים בשימוש באתר בידי אנשים בעלי מוגבלויות שאין ביכולתנו לתקן.
להלן מספר דוגמאות למדיניות הנגישות באתרי צד שלישי:
מדיניות הנגישות של פייסבוק
מדיניות הנגישות של יוטיוב
מדיניות הנגישות של אינסטגרם
מדיניות הנגישות של טוויטר
שירות לקוחות נגיש להזמנת חבילת נופש:
נציגי השירות במוקד הטלפוני שלנו עוברים הדרכות רציפות כדי להעניק ללקוחות שירות נגיש במגוון ערוצים.
בנושאי שירות והזמנות ניתן לפנות אלינו בדרכים הבאות:
1. ניתן לפנות אלינו טלפונית למספר 03-5656351
2. לפנייה באמצעות פקס שלחו למספר 03-6243434
3. לפנייה באמצעות דואר אלקטרוני שלחו מייל אל הכתובת - info@wtc.co.il
4. פניה באמצעות טופס פניה באתר אפשרית בטופס בראש או בתחתית העמוד
5. באמצעות הודעה פרטית באתר הפייסבוק של חברת המרכז לתיירות בינלאומית בכתובת https://www.facebook.com/wtc.co.il/
פניה לרכז הנגישות בחברה:
צוות הנגישות של החברה ורכז הנגישות עומדים לרשותכם במגוון ערוצים לפנייה בנושאי נגישות:
• בפקס ניתן לשלוח אל: 03-6243434
• במייל ניתן לשלוח אל הכתובת info@wtc.co.il
• כתובת למשלוח דואר: דרך בגין 52, מגדל סונול, תל אביב מיקוד 6713701
יצירת קשר ומשוב
אנו מקדמים בברכה משוב מהמשתמשים באתר שלנו. אם במהלך הגלישה באתר נתקלתם בבעיה מיוחדת בנושא הנגישות, נשמח לקבלת משוב באמצעות מילוי טופס יצירת קשר שלנו בלחיצה כאן.
בכל שלב ניתן גם לפנות לשרות הלקוחות לקבלת עזרה ופרטים נוספים: 03-5656-351
מקווים שתיהנו מהשימוש באתר, צוות WTC המרכז לתיירות בינלאומית.
* מעודכן לדצמבר 2023