חופשה בקוסטה נברינו

קוסטה נברינו: סוד הקסם היווני

אתר הנופש קוסטה נברינו ממוקם באחד האזורים הקסומים והפחות מתויירים של דרום יוון, במקום בו מטעי זיתים ומפרצים יפהפיים שולטים בנוף. בתוך כל היופי הזה מסתתר מתחם נופש עתיר פינוקים עם מלונות, מסעדות גורמה, מרכזי ספא, מגרשי גולף והמון פעילויות ועניין. יוון האותנטית מעולם לא היתה כל כך מפנקת ובקיץ הקרוב תוכלו להגיע לשם בטיסה ישירה!

הטיסה הקצרה והישירה, מזג האוויר הנוח, העושר ההיסטורי, החופים המשגעים, הנופים היפים, והאוכל המשובח - כל אלה הופכים את יוון לאחד מהיעדים האהובים בעולם.  בעוד שמרבית הישראלים מתמקדים באיים כמו כרתים או רודוס, ביוון יש הרבה פנינים פחות מוכרות, כמו קוסטה נברינו שבמסיניה, בדרום-מערב הפלופונז. 

עד לפני שנים לא רבות היתה רצועת החוף הזו בתולית לחלוטין. ב-2010 נבנה כאן, בהשקעה של מאות מיליוני דולרים, אתר הנופש העצום בגודלו קוסטה נברינו. הרעיון היה ליצור אתר נופש יוקרתי שישתלב היטב עם הסביבה הטבעית ויאפשר לחוות את התרבות המקומית, ועד כה הוא עומד בזה בהצלחה מרובה. האתר שוכן על רצועת חוף יפהפייה באורך קילומטר בין דיונות זהובות, גבעות ירוקות ומטעי זיתים. הוא מציע מצד אחד נופים קסומים, טבע ואווירה אותנטית, באזור שעדיין לא נכבש על ידי המוני התיירים, ומצד שני, סטנדרטים יוקרתיים מעוררי קנאה שהופכים אותו לאחד מאתרי הנופש החביבים על עשירי אירופה. 

אז אם כבר חוויתם את אתונה והאיים ואתם מחפשים אלטרנטיבה מעולה לחופשת הבטן-גב הקלאסית ביוון, החופשה בקוסטה נברינו תאפשר לכם להכיר את יוון האותנטית והפחות מתויירת ובה בעת ליהנות מחופשה עתירת פינוקים ופעילויות בלי להרחיק ובלי להתאמץ.

בקיץ הקרוב, אנו ב-WTC, לוקחים אתכם לקוסטה נברינו בחבילות של 7 לילות בטיסה ישירה. החלה המכירה המוקדמת! הזמינו את חופשת הקיץ שלכם כבר עכשיו ותוכלו ליהנות ממחירים מיוחדים.
למבחר החבילות לקוסטה נברינו לחצו כאן »


  

ים של אפשרויות
אתר הנופש קוסטה נברינו מורכב משלושה מלונות –The Romanos שמהווה יעד מועדף על זוגות בירח דבש,  The Westin Resort שפונה למשפחות ו-W Costa Navarino שמיועד לזוגות ולמשפחות עם ילדים בגיל 12 ומעלה. כל המלונות מציעים חווית נופש מוקפדת עד אחרון הפרטים, בסטנדרטים גבוהים במיוחד, מהגודל, העיצוב והאבזור של החדרים (שרבים מהם מצוידים בבריכה פרטית) ועד לשירות האישי.  בקיץ ייפתח במתחם גם  מלון יוקרתי במיוחד מרשת מנדרין אוריינטל. עוד בריזורט: שני מרכזי ספא, ארבעה מגרשי גולף ולמעלה מעשרים מסעדות. מרבית האטרקציות המשפחתיות, מרוכזות במלון The Westin Resort, אבל פתוחות גם לאורחי המלונות האחרים. 

בואו נודה באמת: מאוד מפתה לבלות את החופשה כולה על החוף או על שפת הבריכה עם גיחות מתבקשות לספא ולארוחות, אבל זה יהיה קצת חבל. בין אם אתם מגיעים עם ילדים פעלתנים שזקוקים לפעילות מתמדת ולגיוון ובין אם אתם רוצים להרגיש שטעמתם את יוון בחופשה שלכם, תמצאו פה המון מה לעשות, ואם רק תרצו, לא תשתעממו ולו לרגע.  

גן עדן למשפחות
למרות שהאתר חביב (ובצדק) על זוגות בירח דבש, זהו גם גן עדן למשפחות, הודות להיצע מסחרר של אטרקציות ופעילויות, ובראשון פארק המים שבו בריכות מפלי מים ושלוש מגלשות מים. יש גם קיר טיפוס, אולם באולינג וביליארד, משחק בריחה ומשחק מציאות מדומה, וזה עוד בלי להזכיר את שפע פעילויות הספורט עליהן נרחיב בהמשך. 

מעוניינים בזמן איכות זוגי? הילדים יוכלו לבלות בינתיים במועדון הילדים Sand Castle שמציע מגוון פעילויות: הרפתקאות פיראטים, פעילות ארכאולוגים צעירים, גינון בגינת הירק של המלון, טיולים בטבע, שיעורי ספורט ופעילויות יצירה הם חלק מהתפריט. גולת הכותרת עבור ילדים רבים היא מחנה כדורגל של קבוצת הכדורגל באיירן מינכן. אם השרירים שלהם תפוסים אחרי כל הפעילות הזו, במרכז הספא של המתחם יש טיפולי ספא במיוחד עבורם. 

יש גם פעוטון לתינוקות מגיל ארבעה חודשים ועד שלוש שנים, עם מגוון פעילויות המותאמות לגילם והשגחה צמודה.  

המתבגרים אתכם? בנוסף לכל שאר האטרקציות, יש להם מתחם מיוחד עבורם, מעוצב בסגנון הסיקסטיז, עם דיינר אמריקאי, בר קינוחים מפתה, עמדת צילום בסגנון רטרו, באולינג, חדר בריחה, מסיבות קריוקי ועוד, תוך שהם פוגשים חברים חדשים מכל העולם. 


  

חופשה פעילה
עם היצע קולינרי שכולל, בין היתר, אוכל יווני, איטלקי, יפני ומזרח תיכוני, לצד ברים שמגישים קוקטיילים בשלל צבעים, הדרך היחידה להימנע מחזרה לארץ עם קילוגרמים עודפים היא לעשות ספורט, והרבה. בנוסף לארבע מגרשי גולף מטופחים להפליא שמשקיפים לים, תמצאו במתחם גם אולם כדורסל, קיר טיפוס, בריכות ומרכז טניס. גם הטבע שמסביב מזמין למגוון פעילויות באופן מודרך או עצמאי, כמו רכיבה על אופני הרים או אופני כביש, טיולי הליכה וטיפוס סלעים. בחוף הצמוד תוכלו ליהנות מיוגה רגועה על החוף, חתירה בקיאק, שיעורי וסיורי סאפ וסקי מים. ניתן גם להתנסות בצלילת סקובה, להצטרף לספארי שנורקלינג במים הצלולים והחמימים של המפרץ ולשוט ביאכטה או במפרשית לאיים השכנים. 

חוויה יוונית
בעוד שאת כל הפעילויות האלה אפשר לעשות בהרבה מקומות בעולם (גם אם רק מעטים מציעים את ההיצע המסחרר הזה ובאיכות המשובחת הזו), כדאי מאוד להכניס קצת יוון לחופשה שלכם. 

אמרנו יוון, אמרנו זיתים. האזור של קוסטה נברינו גדוש במטעי זיתים, שמהווים חלק בלתי נפרד מהנוף של אתר הנופש. בעונת המסיק, בחודשים אוקטובר ונובמבר, המבקרים יכולים להתנסות בכל שלבי מסיק הזיתים – לקטוף זיתים, לבקר בבית בד מקומי ולבסוף לטעום את שמן הזית המעולה. בשאר השנה תוכלו להצטרף לטעימות מודרכות של שמן הזית המקומי. אזור מסיניה מפורסם לא רק במטעי הזיתים אלא גם בכרמי הענבים שלו. באוגוסט וספטמבר, עונת הבציר, תוכלו לקחת חלק בבציר הענבים על שלביו השונים. אם אתם לא אוהבים להתלכלך, תוכלו לדלג ישר לשלב האחרון ולהשתתף בסדנת טעימת יינות. 
החוויה הקולינרית לא נגמרת פה. אפשר להשתתף בסדנת בישול מקומי מסורתי בהדרכת נשים מקומיות, לקטוף ירקות טריים בגינת הירק וליהנות מארוחת Farm to Table בלב הטבע וגם להשתתף בסדנת ייצור גבינות עזים (הפעילות האחרונה מיועדת לקבוצות בהזמנה מראש). 

  

טבע, מנזרים ופילוסופיה
המיקום של קוסטה נברינו מאפשר לגלות את הטבע והתרבות המקומית בלי להתאמץ, ולא רק דרך הפן הקולינרי. בסיור בגנים הבוטניים של קוסטה נברינו תכירו את עשבי התיבול וצמחי המרפא המקומיים. מן האתר יוצאים הרבה סיורים מודרכים לסביבה הקרובה, למשל, סיור למנזר ביזנטיני מסוף המאה ה-12 או לארמון המלוכה המיקני באנו אגליאנוס, סיור שכולל לימוד של כתב יווני עתיק ומשחק פילוסופי מרתק.  אפשר גם להצטרף לסיורי הליכה פילוסופיים בטבע בעקבות ההוגים היוונים הגדולים, או לסיורים אסטרונומיים לצפייה בכוכבים (בקוסטה נברינו אין כמעט זיהום אור ואפשר ליהנות משמיים זרועי כוכבים). אוהבים ציפורים? הצטיידו במקום במפות שטח, משקפת ומגדיר ציפורים, צאו לסיור צפרות ונסו לזהות חלק מ-217 המינים שחיים באזור. 

המיקום של קוסטה נברינו בדרום-מערב הפלופונז אידאלי גם בשביל לגלות את האזור באופן עצמאי. במרחק נסיעה קצרה תגיעו לחופים יפהפיים כמו חוף Voidokilia, למפלי פולי לימניו שנופלים לבריכות טורקיז יפות ולאתרים היסטוריים כמו ארמון נסטור. קצת יותר רחוק ועדיין במרחק טיול יום אפשר להגיע לכמה משכיות החמדה המפורסמות של הפלופונס כמו מיקנה, נאפפליו והמגדלים של חבל מאני. 

רוצים לדעת מה עוד עושים ורואים בקוסטה נברינו? כאן תמצאו את כל המידע »
חבילות לקוסטה נברינו תמצאו כאן »