חופשה יוקרתית באתונה

חופשה יוקרתית ומפנקת באתונה

אתונה, עיר הבירה של יוון, ערש תרבות המערב, מקור הדמוקרטיה, אחת הערים העתיקות בעולם ואחת האהובות על התיירים הישראלים בתקופה האחרונה ויש לכך המון סיבות מצויינות. אתונה היא יעד קרוב ולא יקר יחסית, ומה שהכי טוב באתונה הוא שאפשר ליהנות בה מחופשה אורבנית יוקרתית ומפנקת בלי לשבור חסכונות. 

אתונה של השנים האחרונות עוברת התפתחות אורבנית והופכת ליעד נהדר לביקור דווקא בחורף, כשמזג האוויר נעים (דומה לחורף הישראלי) ואתרי העיר לא עמוסים במבקרים. כל מי שביקר באתונה לאחרונה יעיד שמדובר בעיר מעניינת ותוססת, עם לא מעט שיק וסטייל, כזו שככל שמכירים אותה טוב יותר מתאהבים בה יותר.

יש באתונה כל מה שהופך חופשה אורבנית למעולה – בתי מלון יוקרתיים, מפנקים ונוטפי סטייל, היסטוריה עשירה ומרתקת, התחדשות עירונית לצד שימור המסורת, סצנה קולינרית מתפתחת עם שלל מסעדות ובתי קפה מעוצבים, ברים ואוכל רחוב עם מנות גורמה, אוכל מקומי אותנטי או אוכל טבעוני.

מוזיקה יוונית
אתונה היא יעד מושלם לחובבי המוזיקה היוונית. העיר מלאה בברים, במועדונים ובטברנות בהם מנגנים מוזיקה חיה. בחורף פורחת סצנת המוזיקה באתונה וברחבי העיר מתקיימות הופעות של כוכבי הזמר היווני לצד מוזיקאים פחות מוכרים שמנגנים ושרים מדי ערב בטברנות הפזורות ברחבי העיר. ביקור חורפי באתונה לא יהיה שלם בלי הופעת מוזיקה אחת לפחות.

 

לישון בסטייל – מלונות יוקרה באתונה
אתונה מלאה בבתי מלון מכל הרמות והסוגים. אנחנו ב-WTC ממליצים לנצל את המחירים הנוחים כדי ליהנות מלינה מפנקת ומלאת שיק באחד ממלונות היוקרה של אתונה, המציעים שהות במיקום מעולה, נופים מרהיבים של העיר וחוויה בלתי נשכחת. אם אתם אוהבים להרגיש כמו בני אצולה, תהנו במלון כמו Grande Bretagne המפואר, המעוצב בסגנון קלאסי ואלגנטי. אם אתם מעדיפים עיצוב מודרני יותר, יתאימו לכם מלונות כמו Perianth, המעוצב בסגנון אמנותי, מודרניסטי ונקי או מלון Athens Capital – MGallery Collecion, המספק עידון יוקרתי וחוגג אמנות מקומית. בכל המלונות הללו תוכלו ליהנות ממסעדות גג עם נוף מרהיב של האקרופוליס והעיר סביב.

  

אתונה ההיסטורית
אי אפשר לדבר על אתונה, או לבקר בה, בלי להתעכב על עברה המפואר ומבלי לבקר באתריה העתיקים של העיר. גם אם אתם לא בדיוק חובבי היסטוריה ועתיקות, אל תחמיצו ביקור באקרופוליס ובמוזיאון האקרופוליס. האקרופוליס, המתנשא מעל העיר ממש במרכזה, היה מתחם מקודש חשוב במאה ה-5 לפנה"ס, וכיום הוא סימלה של אתונה ושל תפארתה של יוון הקלאסית. אפשר לסייר באקרופוליס לבד או בסיור מודרך ולראות את השרידים המרשימים של הפרתנון (מקדש אתנה), מרפסת הקריאטידות ועוד. משם כדאי להמשיך לביקור במוזיאון האקרופוליס המצוין, המדורג בצמרת המוזיאונים הטובים והחשובים בעולם, בו ניתן לראות שלל ממצאים מרהיבים שנמצאו באקרופוליס ומוצגים כאן לראווה. חובבי ארכיאולוגיה יוכלו להמשיך לביקור באגורה, במוזיאון הארכיאולוגי ובמקדש זאוס האולימפי.
חבילות
חבילות
חבילות
אתונה המתחדשת
אתונה היא עיר מלאה באנרגיה מיוחדת של התחדשות, יצירתיות ושמחה. באתונה יש סצנת אמנות בועטת בגלריות ותערוכות המוצגות ברחבי העיר ובאמנות רחוב שוקקת, שנחשבת לאחת המעניינות באירופה כולה. גם הסצנה הקולינרית בעיר עברה התפתחות משמחת והיום אפשר למצוא בה המון מסעדות מכל הסוגים (ואפילו כמה כאלה עם כוכבי משילן!), בתי קפה נהדרים ומעוצבים, ברים וכמובן אוכל רחוב מצוין. טרנד נפלא הפוקד את הסצנה הקולינרית באתונה הן מסעדות Rooftop הממוקמות על גגות מבנים ובתי מלון בעיר ואפשר ליהנות בהם מארוחה עם נוף נפלא ואווירה נהדרת.

כדי להרגיש את הדופק הפועם של העיר הכי טוב לצאת ולשוטט ברחובותיה וסמטאותיה וכך לגלות את הפינות הידועות והחבויות שלה. שכונות Monastiraki ו- Psyri, המהוות את ליבה של העיר יספקו לכם שפע של קסם ועניין, עם שילוב מרתק בין ישן וחדש, בין חנויות של בעלי מלאכה מסורתיים וחנויות יד שנייה, לבין מותגים בינלאומיים, שווקים וגלריות, דוכני אוכל, מסעדות, ברים ועוד.

  

אתונה מחכה לכם במרחק שעתיים טיסה בלבד ואנו לוקחים אתכם לשם בחבילות למלונות הכי טובים בעיר.

לחבילות לאתונה בסוכות לחצו כאן »
על סופי שבוע מוזיקליים באתונה אפשר לקרוא כאן »