החופים והמועדונים השווים של מיקונוס

המועדונים והחופים הכי שווים במיקונוס

מיקונוס הוא האי היווני הכי שיקי. אם לאיים אחרים מגיעים בשביל הפשטות שהם מציעים, למיקונוס מגיעים בשביל המסיבות ששמען יצא למרחוק, בשביל מלונות הבוטיק המעוצבים, בשביל הארכיטקטורה הקיקלאדית ובשביל החופים הנהדרים בהם אפשר להתחכך בסלבריטאים מכל העולם.

מוקדי המשיכה הבולטים של האי הם החופים החלומיים והמועדונים הנוצצים. אספנו עבורכם המלצות לחופים והמועדונים הכי שווים במיקונוס:

בקיץ הקרוב, אנו ב-WTC, לוקחים אתכם למיקונוס במבחר חבילות למלונות היוקרה היפים ביותר באי. 
למבחר החבילות למיקונוס לחצו כאן »


  

החופים הכי טובים במיקונוס: 

Elia
החוף הארוך ביותר במיקונוס שוכן בדרום האי ומחולק לשני חלקים – חלקו האחד מפותח יותר , עם מסעדה, פעילויות ספורט מים ואפשרות לשכור מיטות שיזוף, שמשיות וקבנות חוף מקורות. חלקו השני של החוף בתולי יותר וחביב על נופשים שמעדיפים לבלות בחוף ללא בגדים. כך או כך תמצאו כאן שפע של מרחב. 

Paradise
זהו חוף המסיבות והבילויים של מיקונוס. בשעות הבוקר די רגוע כאן, ותוכלו ליהנות מהחול הרך והחמים ומהמים התכולים, אבל מהצהריים נפתחים מועדוני החוף והברים, המוזיקה נשמעת והאלכוהול זורם כמים. משעות אחר הצהריים ועד שעות הבוקר המוקדמות למחרת מתקיימות כאן מסיבות חוף פרועות, בכמה מהמועדונים הטובים ביתר באי, לחלקם יש שם עולמי. 

Super Paradise
החוף הסמוך לחוף פרדייז גם הוא חביב על קהל צעיר וחובב מסיבות ובמיוחד על הקהילה הלה"טבית.  זה חוף מסודר ומאורגן להפליא, עם מיטות שיזוף, שמשיות, מסעדות וברים, מועדוני חוף ושפע פעילויות ספורט ימי. החוף פופולרי מאוד ובהתאם, הוא צפוף, ולפעמים צפוף מדי. אבל אל תתנו לכל זה להטעות אתכם – החוף שוכן במפרץ מקסים, עם חול זהוב ורך ומי טורקיז צלולים, והוא נחשב לאחד מהחופים היפים ביותר ביוון. 

  

Kalafatis
החוף הרחב והרגוע זכה ב"דגל כחול", תו איכות שמוענק לחופים נקיים במיוחד. החוף ממוקם כ-13.5 ק"מ מבירת האי, מעט מחוץ למסלול התיירים השחוק, כך שתוכלו ליהנות מהחול הזהוב והמים השקופים כבדולח בלי להצטופף עם המוני התיירים, ואולי אפילו תזכו לפיסה של צל טבעי מאחד העצים שבחוף (אם לא, יש כאן שפע של סככות קש). למרות שמדובר בחוף רגוע, זהו חוף מסודר, עם מיטות שיזוף, שמשיות ומעט מסעדות. בקצה הצפוני של החוף יש מועדון ספורט ימי (החוף נהדר לגלישת גלים) ואילו חלקו הדרומי מתאים לשחייה ולשנירקול.  

Agios Ioannis
החוף שנחשב ליפה ביותר בחלקו הדרום-מערבי של האי נקרא על שם הכנסייה הקטנה שנמצאת ממש מעל החוף. זהו חוף צר, הממוקם הרחק מהמוני התיירים ומושלם למי שמחפש שקט ושלווה. לא תמצאו בו מסעדות ומועדוני ספורט ימי, אבל כן שמשיות ומיטות שיזוף להשכרה. המים הצלולים הופכים את האי למושלם לשחייה ושנורקלינג. כאן תיהנו גם מנוף נפלא לאי דלוס ומשקיעות מהיפות באי.

Psarou
החוף הקסום הממוקם במפרץ מוגן מרוחות עם מים שקטים וחול זהוב ברצועת החוף הדרומית של מיקונוס, מהווה מוקד משיכה לעשירים ומפורסמים, שאת היאכטות הנוצצות שלהם תראו עוגנות ליד החוף. גם אם אינכם סלבריטאים תוכלו ליהנות כאן מחופשה נהנתנית. בחוף יש כמה ברים בהם תוכלו להשתרע על מיטת שיזוף וללגום קוקטייל בעודכם מביטים על כל היופי שמסביב, ואילו הכפר הצמוד נאמוס (Nammos), שאת בתיו הלבנים תוכלו לראות מהחוף, גדוש בחנויות יוקרה של מותגים כמו גו'צי וקרטייה וגלריות נחשבות.

Panormos
החוף שממוקם ברצועת החוף הצפונית הוא מהבתוליים והמבודדים במיקונוס. ככזה, אין בו מסיבות ומועדוני ספורט ימי, והוא מושך הרבה נטוריסטים ששוחים בעיקר בקצה החוף, אבל הוא חביב גם על משפחות, הודות לחול רך, נטול אבנים וסלעים. בקצה הצפוני של החוף יש מסעדה מצוינת ובר חוף קטן, בו תוכלו לשכור מיטות שיזוף ושמשיות, אבל בכל מקרה מדובר בחוף רחב שלא תתקשו למצוא מקום לפרוש בו מגבת.

  

המועדונים הכי שווים במיקונוס:

Cavo Paradiso
המועדון הכי מפורסם במיקונוס ואולי גם באירופה שוכן בראש גבעה מעל חוף פרדייז. גם אם אינכם חובבי מועדונים מושבעים, לא תוכלו להישאר אדישים אל נופי הצוקים והים האגאי שנשקפים מכאן. כשתיכנסו פנימה תראו רחבת ריקודים עצומה שיכולה להכיל כ-3,000 בליינים, בר משקאות, פינות ישיבה מזמינות וגולת הכותרת – בריכת שחייה רחבת ידיים בצורת האי מיקונוס. המוזיקה חשובה לא פחות מהנוף והעיצוב  - במועדון מתארחים לעתים קרובות די.ג'ייז בעלי שם בינלאומי, כמו קרל קוקס, לואי וגה, דיוויד גואטה ועוד רבים וטובים, והמסיבות מתחילות לרוב מאוחר בלילה ונמשכות עד אחרי הזריחה.

Paradise Beach Club
המועדון הוותיק, שפועל כבר כמה עשורים, הוא שני בפופולריות רק ל-Cavo Paradiso, בין היתר הודות למיקומו, ממש על חוף פרדייז. בקיץ מתאספים בו כמעט מדי ערב אלפי אנשים למסיבות חוף פרועות. מסיבות היום מתחילות ב-16:00 ומסתיימות בערב ומתאימות למשכימי קום ולמי שאוהב לראות את השקיעה, ומסיבות הלילה מתחילות ב-22:00 ומתאימות למי שאוהב ללכת לישון אחרי שהוא רואה את הזריחה. יש כאן כמה במות, בריכת שחייה ומסיבות עם די.ג'ייז בעלי שם עולמי כמו אריק מורילו וטייסטו. לא פחות חשוב – אם תרצו להתרענן תוכלו לשחות בחוף הצמוד. והכי שווה? כל הטוב הזה הוא בחינם, למעט האלכוהול כמובן (ובואו נודה באמת, אתם כנראה הולכים לשתות לא מעט). גם אזור ה-VIP הוא בתשלום.

Tropicana
חוף פרדייז הוא גן עדן לקלאברים, ובנוסף לשניים הקודמים ברשימה תמצאן כאן גם את Tropicana הפופולרי, שהוכתר על ידי אתר Travel Channel כבר השני הכי פופולרי בעולם. יותר ממועדון, זהו בר-חוף שבו תוכלו גם לאכול – סלטים, פיצות, פסטות ובשרים. את האוכל תוכלו ללוות בקוקטיילים מצוינים ובשוטים של אבטיח, וברקע תשמעו את המוזיקה של די.ג'יי הבית שתגרום לכם לקום ולפזז. הבר הזה מתאים למי שמעדיף לבלות מוקדם יותר – המסיבות כאן מתחילות בשעות אחר הצהריים ונמשכות אל תוך הלילה – ולמי שרוצה גם לרקוד אבל גם לאכול טוב, לשתות ולהשתרע על מיטת שיזוף מול הים.

Void
המועדון האופנתי הזה שממוקם בכיכר לקה במיקונוס טאון, מציע אווירה שונה מזו של מועדוני החוף. הוא מעוצב בסגנון עתידני משולב עם רטרו ומושך קהל של היפסטרים. המועדון משתרע על ארבעה מפלסים. במפלס הראשון נמצאת רחבת הריקודים הראשית לצד שני ברים, במפלס השני, המעוצב בסגנון ייחודי, יש שולחנות  בהם תוכלו לשבת, לשוחח ולהתבונן על כל ההתרחשות, במפלס השלישי יש פינות ישיבה אינטימיות עם ספות מפוארות ובמפלס העליון יש טרקלין VIP. המועדון אירח הרבה די.ג'ייז מפורסמים, כמו בלאק קופי, גיא גרבר הישראלי והרפארים טייני טמפה וריק רוס.

At54
הבר-מועדון הזה שממוקם על גג מול הים במיקונוס טאון מציע משהו אחר לגמרי מקודמיו. זהו בר גייז שמושך גם קהל סטרייטי שמגיע ליהנות מנוף מושלם לים ולשקיעה, לשתות קוקטיילים מעולים ולפזז ברחבת הריקודים תחת כדורי דיסקו מנצנצים לצלילי מוזיקת פופ עליזה שכוללת להיטי עבר, מקיילי מינו ועד לייידי גאגא. בימים שלישי-שבת ב-22:00 מתקיימות כאן הופעות, אבל לא משנה מתי תגיעו, האווירה ידידותית והאנרגיות הטובות מדבקות.

כתבות נוספות על מיקונוס:
למה כולם מדברים על חופשה במיקונוס? »

רוצים לדעת עוד על בתי המלון של מיקונוס? כאן תמצאו את כל המידע »
חבילות למיקונוס תמצאו כאן »