Mykonos at night

אז למה כולם מדברים על חופשה במיקונוס?

מיקונוס הוא האי היווני שבו כל הכיף קורה!
 
המשמעות של חופשה במיקונוס היא שילוב ללא מתחרים של מלונות יוקרה מפוארים, מסעדות עטורות פרסים, עירבוב קוסמופוליטי, סצנת מסיבות מטורפת, חופי טורקיז מרהיבים ועוד מגוון רחב של חוויות יחודיות נוספות.
מיקונוס הוא אחד היעדים הפופולאריים ביותר ביוון, ובהתאם מגוון האטרקציות והדברים שתוכלו לעשות במהלך החופשה במיקונוס הם רבים. חופים, מועדונים וקניות הן הפעילויות הברורות שהמבקרים יכולים לעשות באי. בארים ומועדונים במיקונוס תוכלו כמובן למצוא בכל מקום, ואם אתם מחפשים לעשות גם שופינג במיקונוס, תוכלו למצוא באי החל מחנויות מזכרות קטנות וכלה בבוטיקים המציעים למכירה שלל מותגי יוקרה בינלאומיים.
 
תחנות הרוח בעיירה חורה, ונציה הקטנה
תחנות הרוח בעיירה חורה, ונציה הקטנה
 
מיקונוס מפורסם גם בזכות הארכיטקטורה הקיקלאדית המינימלית של האי, ותוכלו לטייל ולצלם ברחובות הציוריים של האי בתים מסורתיים מסוידים בלבן וכנסיות עם כיפה כחולה.
חורה, העיירה המרכזית של מיקונוס, היא המקום בו דופק לב האי: מסעדות טרנדיות, בוטיקים מעוצבים, ברים אלגנטיים ומועדונים מובילים, מבטיחים חוויה יוונית בלתי נשכחת. בעיירה זו ממוקם גם הסימן המסחרי של האי, שהוא טחנות הרוח המסורתיות והיפות אשר מול ונציה הקטנה. אם אתם מבקרים בחורה, אל תפספסו את ההזדמנות ליהנות גם מהשקיעה הקסומה ולתפוס את האור הצבעוני ששוטף את חורה (Chora) העיר הראשית של האי. האווירה הקסומה הזו הפכה את המקום בשעת השקיעה לפופולארי במיוחד להצעות נישואין רומנטיות.
 
לאחר שקיעת השמש המסיבה במיקונוס רק מתחילה, ובשעות הלילה תוכלו להצטרף לסצנת חיי הלילה המפורסמת של האי ולחגוג כל הלילה במועדוני מיקונוס המיתולוגיים. 
 
הארכיטקטורה הקיקלאדית המרשימה באי מיקונוס
הארכיטקטורה הקיקלאדית המרשימה באי מיקונוס

וחופי מיקונוס? אלו פשוט ייחודיים במינם! 
מים בצבע אמרלד, תכול או כחול עמוק, חופים עם חלוקי נחל או חוליים, שקטים או הומים - כל מבקר באי יוכל למצוא את החוף לטעמו. 
סופר פרדייז, פרדייז, פלאטיס גיאלוס, אורנוס ואליה הם כמה מחופי מיקונוס הידועים והמומלצים ביותר, בהם תוכלו ליהנות משלל פעילויות ספורט ימי, כמו גלישת רוח וגלישת עפיפונים (kitesurfing).
מכיוון שהרוח באי מיקונוס חזקה בשעות אחר הצהריים של הקיץ, גלישת רוח וגלישת עפיפונים הם שני ענפי ספורט פופולריים באי. למעשה, תוכלו למצוא בחופי האי מרכזי גלישת רוח רבים שבהם תוכלו לשכור את הציוד הדרוש ומציעים קורסים לכל הגילאים. צלילה גם היא ספורט פופולרי במיקונוס ומרכזים רבים מציעים טיולי צלילה לאיים לא מיושבים בים האגאי.
 
חופי מיקונוס היפים
חופי מיקונוס היפים

לצד החופים וחיי הלילה, המבקרים באי ימצאו גם סיורים מעניינים ברחבי מיקונוס. רובע ונציה הקטנה, טחנות הרוח וכנסיית פארפורטיאני הם הדברים העיקריים שניתן לראות בטיול שלכם ברחבי העיר מיקונוס. אך אל תחמיצו גם טיולי סירה לאי דלוס, אי לא מיושב שהוא אתר ארכיאולוגי שלם כיום.

לא משנה אם אתם באים לביקור קצר או ארוך, חופשה במיקונוס ללא ספק תהיה מזכרת חלומית מושלמת שתישאר איתכם לעד.