Parklane Resort & Spa, קפריסין

חופשה בלתי נשכחת ב- Parklane, קפריסין

Parklane, a Luxury Collection Resort & Spa, הריזורט המסקרן בבעלות השייך לדרגת העלית של קבוצת מריוט, נפתח בשנת 2019 בקפריסין, והפך תוך זמן קצר לאחד הריזורטים המדוברים ביותר באי. רוצים לדעת איך ייראה הנופש שלכם בריזורט היוקרתי והמפנק? הנה כל הסיבות להזמין את החופשה הבאה שלכם בפנינה של העיר לימסול.

את קפריסין רובנו כבר מכירים.
במרחק של פחות משעה מנתב"ג, בלב הים התיכון, נמצא גן עדן שכולו מפלט משגרת היומיום. עם חופים משגעים, היסטוריה מרתקת ותרבות עשירה.מדינת האי מציעה מגוון עשיר של ריזורטים ומלונות, יוקרתיים יותר או פחות, הכוכב היחסית חדש של האי, Parklane, a Luxury Collection Resort & Spa, נמנה על החלק היוקרתי והמפנק ביותר, הנמצא כרבע שעה ממרכזה התוסס של לימסול.

הריזורט שוכן בסמוך לרצועת חוף חלומית, המיועדת לשימוש אורחי המלון בלבד. הוא מוקף בצמחיה ים תיכונית מרשימה ומציע חדרים מפוארים, ספא ברמה הגבוהה ביותר וקולינריה משובחת שעליה אחראים שפים בעלי שם עולמי.

להזמנת חבילה למלון Parklane לחצו כאן »

  

העיצוב
כבר מרגע הכניסה למלון, תדעו שהגעתם למקום שכל פרט בו תוכנן על מנת לייצר עבורכם חוויית נופש שאין דומה לה. הגנים יקבלו את פניכם לצד עיצוב מהודק שיעמיק את החוויה והחיבור למקום. על אף שפארקליין הינו חלק מרשת עולמית, הריזורט בקפריסין תוכנן בסגנון המתכתב עם הדי.אן.איי המקומי והוא משתלב בסביבתו בהרמוניה מושלמת. 
ההיסטוריה הקפריסאית העשירה ניכרת בעיצוב המוקפד בזכות אלמנטיים עיצוביים מסורתיים (בהשראת העיירה לפקרה, למשל) המגולמים בחלקים שונים של הריזורט, כל אלו משתלבים באופן מושלם עם פריטי עיצוב בוהמייניים, שממחישים את המפגש המרתק של התרבות המקומית עם הסגנון היוקרתי, אך המאופק המאפיין את הרשת. 

מגוון חדרים לכל סוגי החופשות 
הריזורט מאכלס בתוכו 274 חדרים, סוויטות ווילות, הפזורים בין כמיליון מ"ר של שטח זרוע צמחיה ומים (בדמות בריכות שחייה).
הוא מציע סוגי חדרים שונים, המתאימים לכל הרכב של חופשה, החל מיחידים, זוגות וחברים ועד למשפחות. למעוניינים קיים אגף נפרד למבוגרים בלבד, להבטחה של שקט מקסימלי כולל בריכה לשימוש מבוגרים בלבד.עבור אלו המעוניינים להעניק לעצמם פרטיות מושלמת, ישנן כמובן גם סוויטות ווילות עם בריכה פרטית, הממוקמות באזורים מבודדים יותר של המלון. בכל חדר שבו תבחרו, תיהנו מחוויית אירוח מוקפדת ועיצוב ייחודי. 

  

הספא ומתקני המלון
אם אתם נמנים על סוג המטיילים שחשוב להם להישאר פעילים גם בזמן החופשה, הגעתם למקום הנכון. הריזורט מציע חדרי כושר, סטודיו ליוגה, מגרשי טניס וסוגים שונים של ספורט מים. 
כאשר תרצו להרפות את השרירים, ולתת לעצמכם מנוחה אמיתית, אל תוותרו על ביקור בספא קלוני (Kalloni Spa) מעוטר הפרסים, הנחשב לגאוות הריזורט. מדובר במתחם רחב ידיים המעוצב כמקדש יווני עתיק ומוקדש כולו לאמנות ההירגעות והשלווה, עם חדרי טיפולים המציעים סוגים שונים של עיסויים, פילינגים, בריכות, סאונות ותפריטי בריאות להשלמת החוויה. בספא נעשה שימוש בחומרים המצויים באופן טבעי בסביבה הימית הקרובה, כמו מינרלים שונים, אצות, מלחים ובוץ, כחלק משיטת טיפול המכונה טלסותרפיה. מטרת השיטה היא למקסם את התועלות הבריאותיות הרבות הקיימות בחומרים הטבעיים.

בריכות ופארק לילדים
המלון מציע שלוש בריכות גדולות ומפוארות באוויר הפתוח, בהן תוכלו ליהנות מבטן-גב או משקה לצד הבריכה, וצלילה מרעננת במי הבריכה הקרירים. בנוסף, ישנה בריכה מחוממת ומקורה, שהיא חלק מחוויית הספא והבריאות המייחדת את הריזורט. 
הבריכה מתאימה לחודשי החורף או לימים של תחילת או סוף הקיץ, בהם המים מעט קרירים יותר, ובבר הסמוך אליה תוכלו ליהנות ממשקאות או נשנושים בריאים. עבור הקטנטנים שבחבורה, מציע פארקליין את פארק Kidz, שהוא מועדון יוצא דופן לילדים בגילאי 3-10, עם בריכות המותאמות לילדים ומתקני מים כמו מגלשות וטירות מתוקות. אתם תוכלו לבלות בראש שקט כשתדעו שהילדים משחקים בבטחה בהשגחתם של אנשי צוות מיומנים ומנוסים. במהלך היום מציע המועדון שלל פעילויות חווייתיות המותאמות לטווח הגילאים. 
 
המסעדות והברים
לאחר שהתחדשתם מבפנים ומבחוץ, הגיע הזמן ליהנות מן ההיצע הקולינרי של הריזורט. תוכלו למצוא כאן הכל, החל ממזון קליל ליד הבריכה ועד למסעדות גורמה. 
פארקליין מתהדר בסניפים של שתיים מן המסעדות המוכרות והנחשקות בעולם, LPM ו-Nammos. את מסעדת LPM - La Petite Maison תוכלו למצוא ביעדים רבים בעולם, ביניהם דובאי, מיאמי והונג קונג. היא מסעדה באווירת ביסטרו צרפתי, המתאימה את עצמה לכל לוקיישן שבו היא פועלת. כאן למשל היא משלבת את המטבח הצרפתי עם המקומי באמצעות מוצרי גלם טריים ואיכותיים, ממאכלי ים ועד לירקות השולטים במטבח הים התיכוני כמו ארטישוק, קישוא וזיתים. 
מסעדת Nammos המפורסמת לא פחות, וידועה ככזו המתמקמת בריזורטים יוקרתיים ומשתלבת נהדר עם החופים והאווירה הקלילה, מציעה שילוב מפתיע של המטבח המקומי עם המטבח האסייאתי. 
החווייה הקולינרית הכוללת בריזורט לא תהיה שלמה כמובן ללא מטבח איטלקי (המשולב גם הוא עם מטבח ים תיכוני מקומי), וכאן תמצאו את Il Teatro, בה תהנו ממיטב מטעמי המטבח האהוב באוויר הפתוח של המלון. 
בגזרת הברים תוכלו ליהנות ממשקה לצד הבריכה בלוקיישנים שונים במלון, כמו בר הבריכה Vithos, או מבילוי ערב בבר The Grill, בעיצוב ובאווירת ברי "ספיקאיזי" משנות ה-30. 
* כל השירותים הנוספים מעבר לעלות החדר וארוחת הבוקר, כפופים בתשלום נוסף.

  

מחוץ לריזורט
המרחק בין הריזורט למרכז העיר לימסול הוא כזה שיאפשר לכם ליהנות מכל העולמות, כך שתוכלו להרגיש שאתם נמצאים במפלט מבודד, אך עדיין קרובים מספיק, כדי להגיע אל שאר האטרקציות בקלות, באמצעות רכב שכור, מוניות או שאטלים. 
העיר לימסול היא עיר חוף שוקקת חיים, ובהחלט מומלצת לבילוי יום או ערב, כאשר אחד מבילויי היום המועדפים הינו קניות. בעיר תמצאו קניון גדול ובו שלל מותגי האופנה המוכרים והאהובים. באשר לקולינריה, לאורך קו החוף והמרינה תוכלו למצוא שלל ברים, מסעדות וכמובן טברנות מצוינות. במהלך השנה מתקיימים בעיר פסטיבלים שונים, ואם יתמזל מזלכם לבקר בעיר בספטמבר, מומלץ במיוחד לקפוץ לביקור בפסטיבל היין המקומי. 

בנוסף, חובבי היין ישמחו לדעת שבקרבת המלון ישנם יקבים מצוינים, בהם תוכלו לטעום ולצפות בתהליך הייצור של היין המקומי המפורסם. אותם היינות מוגשים כמובן גם ברחבי הריזורט, כולל התאמה מיוחדת של היין לארוחה שלכם על ידי סומלייה.
אם תרצו לשלב טבע בחופשה שלכם, תשמחו לדעת שקפריסין מפורסמת לא רק בשל אתרי הנופש, אלא גם בשל הטבע ההררי הנפלא שלה. במרחק שעת נסיעה בלבד מלימסול נמצא רכס הרי הטרודוס - רכס ההרים הגדול במדינה. בחודשים החמים תוכלו לצאת למסלולי הליכה ארוכים או קצרים בטבע, בין כפרים ואתרים ארכיאולוגיים, ובחודשי החורף לפקוד את אתרי הסקי של פסגות האולימפוס.
WTC  תדע לסדר לכם מדריך מקצועי לפי דרישתכם.

חופשה בפארקליין היא הזדמנות לנוח, לבלות ולהתחדש על רקע הנופים היפים של קפריסין, ומתאימה לכל עונות השנה. זה הזמן לתת קפיצה קטנה לכיוון חופשת החלומות שלכם. 

רוצים לדעת מה עוד עושים ורואים בקפריסין? כאן תמצאו את כל המידע »
מידע נוסף על המלון תמצאו כאן »
שלח!